Toimitusehdot


T
oimitusehdot lyhyesti:

1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus ei koske asiakkaan rekisteröimiä ohjelmistoja, liittimiä, määrämittaan leikattuja kaapeleita, eikä muitakaan kaapeli- tai laitekomponentteja. Palautusoikeus ei myöskään koske hygieniatuotteita, kuten korvissa olleita in-ear kuulokkeita, tai kuulokkeiden korvasovitteita.

2. Arkipäivänä ennen klo 15 tehdyt tilaukset lähetetään samana päivänä, mikäli kaikkia tilauksen tuotteita on varastossa. Varastotuotteen toimitusaika on 1 - 3 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.

3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä stpaulssound.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse myynti(at)stpaulssound.fi tai puhelimitse
010 281 3730 (ma-pe 11-17)

4. St. Paul's Sound Oy ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy St Paul's Sound Oy:n vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen tai tietoliikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

5. Jos tuotteiden hinnoittelussa/hinnastossa on selviä hintavirheitä, on St Paul's Sound Oy oikeutettu päivittämään tuotteen hinta oikeaksi. Tuotteita ei myydä selvästi alempaan hintaan, jos voidaan olettaa asiakkaan ymmärtäneen virheen olemassaolo.

6. St Paul's Sound Oy ei ole velvollinen varaamaan muita saman tilauksen tuotteita asiakkaalle, jos yhden tuotteen saatavuus on huono, tai sen toimitus viivästyy St Paul's Sound Oy:stä riippumattomista syistä. Kuluttaja voi vaihtoehtoisesti hyväksyä joko viivästyneen tuotteen jälkitoimituksen tai tilauksen perumisen. Jälkitoimituksen postikulut veloitetaan normaalisti voimassa olevan hinnaston mukaisesti ja ne käsitellään tapauskohtaisesti.

7. Mikäli maksamatonta noutotuotetta ei noudeta 14 päivän kuluessa ja kyseisen tuotteen saatavuus on huono, on myyjällä oikeus myydä kyseinen varattu tuote toiselle kuluttajalle.

 

Tarkemmat toimitusehdot

 

1. Toimitusaika

Tuotteidemme toimitusaika on 1 - 3 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

 

2. Toimitustavat

a) Postipaketti

Posti 16: Toimitus postitoimipaikkaasi / asiakkaan ilmoittamaan noutopisteeseen / pakettiautomaattiin
- 7,90 € / tilaus 

HUOM! SmartPOST -automaattiin menevän paketin maksimimitat ovat 60x36x60 cm. Mikäli paketti ei mahdu (liian suuri koko tai pakettiautomaatti on täynnä) SmartPOST -automaattiin, paketti ohjataan lähimpään postitoimipaikkaan. Tarkista saapumisilmoituksesta paketin noutopaikka. 

b) Postin Kotipaketti / kotiinkuljetus

Posti 21
:Kuljetetaan perille vastaanottajan kanssa sovittuna ajankohtana (mahdollinen kellonaika voi vaihdella aluekohtaisesti)
- 24,90/ tilaus
Posti 14: posti toimittaa paketin suoraan kotiovellesi
- 17,90 € / tilaus


c) Matkahuolto
• Matkahuollon toimipaikkojen lisäksi tilaukset voi noutaa Siwa-, & K-Market -myymälöistä.
- 9,90 € / tilaus 
• Matkahuolto toimittaa paketin suoraan asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse.
- 19,50 € / tilaus

Kun annatte sähköpostiosoitteenne tilaajatietoihin saatte Matkahuollon seurantanumeron toimitusvaiheessa sähköpostiinne, jolla voitte seurata tilauksenne etenemistä. 

d) Nouto myymälästämme (ma-to 11-18, pe 11-17) tai sopimuksen mukaan.

- Säntikuja 5, 03100 NUMMELA
- Ei kuluja
- Mikäli haluat noutaa tilauksesi aukioloaikojen ulkopuolella, ota yhteyttä (010 281 3730 / 050 592 4085)

Mikäli lähetyksen koko, paino, sisältö tai muoto ei sovellu valittuun lähetystapaan, myyjällä on oikeus valita parempi toimitustapa.

3. Maksutavat

Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki / Aktia, Nooa, Handelsbanken, Ålandsbanken, Tapiola ja S-pankki.

Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.

Posti-/Bussiennakko:
Mikäli haluat maksaa tavarat vasta noutaessa niitä Matkahuollon tai Postin toimipisteestä, soita silloin liikkeeseen (puh: 010 281 3730) ja sovi maksutapa, sillä tätä ei voi valita verkkokauppatilauksessa. Bussiennakkomaksu 10 euroa ja postiennakkomaksu 5 euroa rahtikulujen lisäksi. 

Klarna lasku
: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.

Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.

Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Osamaksuvaihtoehtojen kulut:

Maksuaika

Vuosikorko

Avausmaksu

Laskutusmaksu

3kk

0%

9,90 €

3,95 €

6kk

0%

19 €

3,95 €

12kk

0%

29 €

3,95 e

24kk

9,95%

29 €

3,95 €

36kk

9,95%

29 €

3,95 €

Tili

22%

0 €

3,95 €

Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf  

Paytrail -maksutapa (yrityksille):
Yritysasiakkaat jotka maksavat paytrailillä (eli laskulla) täytyy ensin painaa asiakaskortille yritysasiakkaille ruksi X verkkokaupan yritysasiakas, jotta tämä onnistuu. Me siis päätämme kenelle se on mahdollista.

Tämän jälkeen ks. asiakkaalle aukeaa verkkokaupassa kassa sivulla yhtenä maksutapana laskutus (Paytrail).

4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot

Tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton, myös tuotteen myyntipaketin tulee olla jälleenmyyntikelpoinen.

Palautusoikeus ei koske asiakkaan rekisterömiä ohjelmistoja, liittimiä, hygieniatuotteita (kuten In-Ear -sovitteita tai kuulokkeita), määrämittaan leikattuja kaapeleita, eikä muitakaan kaapeli- tai laitekomponentteja.

5. Takuuehdot

Takuu määräytyy valmistajan/maahantuojan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Kuluttaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritetty tuotetiedoissa.

Takuukorjaus tehdään aina valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Huoltoaika-arvio saadaan aina tapauskohtaisesti maahantuojalta/valmistajalta.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ja sopia menettely ennen tuotteen lähettämistä sähköpostitse osoitteeseen myynti(at)stpaulssound.fi tai puhelimitse numeroon 010 281 3730 (ma - pe 11.00 - 17.00).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon asiakaspalautuksena osoitteeseen:

St. Paul’s Sound Oy
Säntikuja 5
03100 NUMMELA

Tai Postin kautta kautta ottamalla meihin yhteyttä.

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.

 


6. Reklamaatiot

Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen:  myynti(@)stpaulssound.fi tai soittamaan 010 281 3730.

Asiakas on velvollinen esittämään ostotodistuksen, kuitin tai muun todistuksen ostostaan ja sen ajankohdasta palautuksen yhteydessä tai reklamoidessaan tuotteen virheestä.

 


7. Tilauksen peruminen

Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa välittömästi osoitteeseen myynti(a)stpaulssound.fi tai soittamalla 010 281 3730. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös St Paul's Sound Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.


8. Jättäessään tilauksen ja/tai tarjouspyynnön asiakas hyväksyy kiistattomasti St Paul's Sound Oy:n sopimusehdot. Mahdollisia asiakkaan käyttämiä hankintasopimusehtoja ei noudateta niiden ollessa ristiriidassa St Paul's Sound Oy:n sopimusehtojen kanssa.

 

9. Yhteystiedot

St. Paul’s Sound Oy
Säntikuja 5
03100 NUMMELA

puh. 010 281 3730

sähköposti: myynti@stpaulssound.fi