Takuu, huolto ja asiakaspalautukset


Tuotteiden takuu ja huolto

Myymiemme tuotteiden takuu määräytyy aina valmistajan/maahantuojan määrittelemien takuuehtojen mukaisesti. Kuluttaja on velvollinen tutustumaan tuotteen mukana toimitettuihin takuuehtoihin ennen tuotteen käyttöönottoa. Takuu kattaa pääsääntöisesti ainoastaan tuotteessa olevat valmistus- ja materiaalivirheet. Takuuaika on määritelty tuotetiedoissa.

Takuukorjaus ja -huolto tehdään aina valmistajan tai maahantuojan takuuehtojen mukaisesti. Huoltoaika-arvio saadaan aina tapauskohtaisesti maahantuojalta tai valmistajalta.

Takuuasioissa olethan yhteydessä meihin joko sähköpostitse osoitteeseen
myynti(at)stpaulssound.fi tai puhelimitse numeroon 010 281 3730 (ma - to 11.00 - 18.00, pe 11.00 - 17.00).



Tuotteiden palautukset


Myymillämme tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen etämyyntiä koskeva 14 vuorokauden palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee kuitenkin olla käyttöön ottamaton ja uutta vastaavassa kunnossa. Tuotteen myyntipaketin sisältöineen tulee myös olla jälleenmyyntikelpoinen.

Palautusoikeus ei koske asiakkaan rekisterömiä ohjelmistoja, hygieniatuotteita (kuten In-Ear -sovitteita tai kuulokkeita), määrämittaan leikattuja kaapeleita tai asiakkaan toivomuksesta tilattuja tai tehtyjä erikoistuotteita.

Palautuksesta tulee ilmoittaa ja sopia ennen tuotteen lähettämistä sähköpostitse osoitteeseen myynti(at)stpaulssound.fi tai puhelimitse numeroon 010 281 3730 (ma - to 11.00 - 18.00, pe 11.00 - 17.00).

Pyydämme palauttamaan tuotteet Matkahuollon tai Postin asiakaspalautuksena osoitteeseen:

St. Paul’s Sound Oy
Säntikuja 5
03100 NUMMELA


Asiakaspalautuskoodin saat meiltä ottamalla meihin yhteyttä
myynti(at)stpaulssound.fi tai puhelimitse numeroon 010 281 3730 (ma - to 11.00 - 18.00, pe 11.00-17.00).

Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa.

Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:

  • Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
  • Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
  • Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (mahdollinen hintaero huomioon ottaen).
  • Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.